آیا خداوند پیامبرانش را فقط در خاورمیانه فرستاده است؟
آیا خداوند پیامبرانش را فقط در خاورمیانه فرستاده است؟ چرا در ادیان خارج از این منطقه نامی از نوح، ابراهیم و . . . برده نشده است؟ چرا باید بندگانش را دسته دسته ( الذین ءامنوا والصائبین والنصاری و .…
